8 Augusti

Nu är det inte långt kvar, ska iväg och jobba om en timme och sen bara duscha och hoppa ner i sängen. Sen måste jag bara överleva torsdag, fredag, lördag, söndag och sen på måndag åker vi! Har bara 4 jobbpass kvar också, idag, imorgon, lördag och söndag, så nu känner man verkligen att det är nära. Är lite nojig för hur jag ska hinna allt, haha. Imorgon ska vi tvätta och sen måste jag packa klart senast till lördag förmiddag. Jobbar på eftermiddagen och hela söndagen går ju bort eftersom det först blir jobb och sen personalfest! Det är nog bäst att jag börjar packa redan imorgon eftersom det vanligtvis tar mig flera dagar. Städa ur holken måste vi ju också hinna. Nu är det så nära tills vi åker hem att allt mest är jobbigt...orkar inte köpa någon mat för att laga men måste ifall jag ska kunna äta de sista två dagarna. Blir nog ett mål om dagen max!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0