I brist på bättre

jahapp, då var man här igen. Trodde inte det skulle bli så här tidigt. Är inte trött och det finns inget annat att göra, ingen är inne på datan. Förutom min kära syrra, ligger i sängen och pratar med henne just nu. p a t e t i s k t . Okej inte riktigt då.
Nu drog hon också så nu är jag helt ensam, någon som vill hålla mig sällskap ? (A) Vet någon som gärna skulle få hålla mig sällskap =)
Tror inte det blir någon skola för mig imorgon. Helena lär tycka jag är sämst när hon har läst detta. Men eftersom min klocka ringer om ca 6 timmar kommer jag inte orka. Plus att en extra heldag med tyska och konfliktarbete skulle göra susen. Måste städa mitt rum också...
tror inte att någon dirket vill läsa detta men har ni kommit såhär långt kan ni lika gärna fortsätta, det är slut snart, jag lovar! Kanske är någon som också har tråkigt och läser detta och då har jag ju kanske i alla fall hjälpt någon att somna ;P

"varför skulle de prata om mig liksom?"


Kommentarer
Postat av: Helena

Torsk på dig :O

2009-03-12 @ 07:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0