Födelsedag!! :)

Hade verkligen den bästa dagen jag kunde haft igår! :) Började med att Johannes kom hit med blommor och sen åkte vi till olearys och käkade lunch :) Blev Thai till middag med familjen och sen tårta hemma hos Helena på kvällen :) Fick inga presenter av mamma och pappa, ska få dem på lördag. Men jag fick en väska och en parfym av Jossan, bodybutter av Robert och så fick jag en resa till London av Helena!! :D Så jävla najs! Inga datum spikade men det ska vi fixa. Hade i alla fall en grym födelsedag och trots att den är slut så är det mycket kvar. Firar ju både lördag och söndag :) Måste dock tillbaka till verklligheten nu och sätta igång med pluggandet.......


Den goda tårtan jag fick av Helena :) Kladdkaka med hallon- och chokladmousse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0