28 oktober

Vaknade nästan på bästa möjliga sätt idag! :) Med älskling bredvid, vilket är det bästa jag vet. Dock är det bättre när jag kan ligga kvar hur länge jag vill och inte gå till skolan. Han är så otroligt söt när han är trött, haha! :) Kärlek <3
Blev skola mellan 1 och 3, segt som bara den. Kul i alla fall att få träffa Sara och Sandra :) Efter det åkte jag och kollade på en ny telefon men det blev inget med det.... har istället beställt hem men det tar ju en evighet. Vill ha nu!! Hade planerat att både hinna plugga och träffa Helena men istället blev det middag med mamma och pappa på älsklings jobb. Gott som bara den men dyrt. Haha, Johannes vet inte ens om att vi var där eftersom han jobbade i den stora baren där det var något event. Men men, nu ska jag hoppa i säng. Jobb imorgon och sen fest!! :) För en gångs skull ska jag inte kolla på tv utan läsa tills jag somnar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0