16 Oktober

Igår åkte jag och CJ till älsklings jobb för att dricka lite drinkar och umgås :) Blev i och för sig bara en drink men trevligt var det i alla fall. Plus i kanten var att älskling slutade tidigare och följde med mig hem :) Idag är han dock inte lika rolig, har inte ens hört av honom sen jag släppte av honom hemma... Men jag har kunnat roa mig ändå! Var med Cj och hans föräldrar och kollade sista hemmamatchen för säsongen på råsunda. AIK-Häcken. Bästa var att vi vann och fick se både Viktor Lundberg och Kenny Pavey utan byxor, haha :)
Nu är jag seg och trött och vet inte alls vad jag vill göra. Sitter och halvglor på tv, inte speciellt kul. Funderar på att ta en promenad men kommer inte orka. Kanske sätter på en film men är egentligen inte sugen på att kolla.... Vill inte sova eftersom klockan bara är halv 11. Vet en sak som jag vill i alla fall och det är att Johannes ska kolla in sin mobil och svara på mitt sms! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0