30 November

Skola mellan 10 och 15 idag. Mindre kul. Orkade inte skriva något på tentan idag så när jag kom hem från skolan slappade jag framför tv:n innan jag åkte och tränade. Nu har jag precis duschat och sitter och väntar på att greys ska börja. Har ingen mer skola i veckan, vilket gör att jag kan sova ut imorgon :) Dock blir det tentaskrivning och plugg inför sista seminariet. Sen Bödakväll hos Helena, antar jag i alla fall :) I helgen har jag massa roliga saker att göra! :) Fest hos Kajsa, fest hos Oscar och bada hos Cj, dock inträffar allt på samma dag så än så länge är det oklart vad jag ska hitta på. På lördag är jag ledig från jobbet, äntligen! Inga planer då, förutom chaufför åt Jossan men på söndag då jäklar, då ska vi åka till ullared och shoppa!! Haha, trodde aldrig jag skulle åka dit i hela mitt liv, men kul ska det bli :) Självklart ska jag köra både dit och hem...
Nej nu ska jag faktiskt ta och njuta av att min helg redan börjat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0