3 Maj

Utan min kalender skulle jag inte ha någon koll what so ever på dagarna eftersom jag aldrig skriver här längre. Helena är i alla fall hemma nu så har hunnit träffa henne lite :D Firade valborg med henne, Tobbe och CJ hemma hos den sistnämda :) Blev massa vin, mer än jag druckit på länge(!), god mat, tårta, tjuv och polis och bad i hans hot tub :) En perfekt kväll helt enkelt!
Igår drog vi 4+ Johannes och käkade på Olearys i Huddinge :) Mycket trevligt det med! Jag och älskling myste här efter och fortsatte att mysa på dagen idag :) Har legat på latsidan alldeles för länge nu både vad gäller träning och plugg så det måste ändras. Har pluggat och övningskört en del idag vilket jag ska fortsätta med imorgon och på torsdag och då ska jag även träna. Får lov att ta tag i det här nu! Inte långt kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0