11 Maj

Vet aldrig vad och när jag skriver här nu för tiden. Känner att jag börjar bli rätt tråkig. Jobbar på lördagar så orkar oftast inte gå ut på fredagar eller lördagar. Pluggar för det mesta och måste övningsköra och såklart träna. Sen ska jag ju hinna träffa älskling, Helena och alla andra kompisar ;) Har inte tid att blogga så mycket längre, dessutom finns det inget kul att skriva om. Har varit med älskling sen han kom hit efter jobbet i måndags och sen jag åkte från honom idag har jag, ja vad tror ni? övningskört, tränat och pluggat... glor på csi nu och ska snart hoppa ner i sängen. Ska upp vid 10 imorgon så jag hinner få lite sol innan jag ska jobba :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0