Ett tag sen

Det märks att man inte har varit inne på datan på ett par dagar. 36 nya mail och 1000 nya saker på facebook..... Kan i alla fall uppdatera om det som är värt att veta :) I onsdags fyllde Helena 20!! :D Så efter jobbet och träningen drog jag hem till henne och lämnade mitt paket. de 10 första true blood böckerna och två stycken tru:blood :) Smakade på den ena, helt okej faktiskt och sen spelade vi alfapet, tro det eller ej men Tobbe vann och Helena förlorade, haha. Sen när de drog iväg för att käka åkte jag och mötte Johannes för 3rätters på Jensen! :D Kan vara det bästa som finns, hur gott som hellst! :D Rullade därifrån mätt och belåten :D
Igår var jag hemma hos Mango för fest :D Drack en drink och drog hem vid 12 eftersom jag jobbat på morgonen och var trött som fan. Sov en timma, vaknade sen och trodde att jag skulle få spendera hela natten med huvudet i toaletten.... Slapp som tur var men fyfan vad dåligt jag mådde. Någon som inte tål sprit överhuvudtaget. Nu ska jag lägga på ett kol, om 15 minuter ska jag vara sminkad, påklädd och klar att åka för att fira min kusin som fyllt 18 :D
Ikväll blir det nog utgång med jossan, urma sellinger och Matt Hyde :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0