31 Mars

Håller ingen som helst koll på bloggen längre, varken när jag skriver eller vad. Men har för mig att jag skrev vad som skulle hända under dagen igår. Kollade på love actually med älsklingen innan jag somnade och åkte direkt från honom till jobbet idag. Var segt att jobba... Nu är jag i alla fall hemma och ska bara slöa framför tv:n. Imorgon ska jag plugga lite mer till högskoleprovet och förhoppningsvis övningsköra. Det är förresten helt klart att jag ska till öland i sommar igen :D Vet inte exakt när jag ska åka men det kommer bli så grymt kul :D Dessutom ska älskling också jobba, i alla fall i 5 veckor :) Sen är ju Helena där också och kanske Tobbe :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0