24 Mars

Var alldeles för långsam med att stänga på jobbet idag så blev ingen träning för min del. Kanske lika bra eftersom jag är lite krasslig. Känner mig inte så värst sjuk men man hör på min röst att jag inte är helt frisk.
Sitter och kollart på AIK matchen nu istället, 1-1. Hoppas de inte slutar med vinst för färjestad. Imorgon kommer lönen, var ett bra tag sen jag fick pengar faktiskt så det ska bli najs! :D ska lägga undan det mesta, har inget jag vill köpa förutom en biljett till derbyt mellan AIK-DIF 4e april ;) Men då är det fotboll :)
Sitter och försöker komma på något kul att ha på mig på Nellas skiva på måndag. "Jag kom direkt ifrån..." Både jag och Helena är lite inne på jag kom direkt från Japan, haha ;)
Nej nu ska jag koncentrera mig på matchen istället, innan det här blir alldeles för flummigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0