15 Mars

TRÄNINGSVÄRK!!! Det nya pump-passet är verkligen jobbigt. Har tagit av lite vikter men får ändå träningsvärk. Det är väl i och för sig bra eftersom det känns att jag har tränat då men det är jobbigt, haha. Tänkte dra till gymmet imorse men orkade inte på grund av träningsvärken från igår, så tog på mig löparskor för att springa en runda istället. Jo tjena vad bra det gick. Orkade väl en kilometer och sen gav jag upp.
Ska snart iväg och övningsköra och promenera med hundarna :) Är ju lite roligare att vara ute nu när solen skiner! Sen blir det dusch och ikväll ska jag ladda med chips och läsk för att sen kolla in AIK matchen hos CJ! :D Det skulle vara helt jävla underbart om AIK kunde vinna idag igen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0