26 Juni

Älskling har sovit hos mig alla nätter sen han kom i torsdags även om han bestämt sa att han inte skulle, haha. Föredrar ju verkligen att sova med honom även om det är lite trångt men idag mådde stackarn dåligt så inatt sover han i husvagnen. Är rätt trött och börjar jobba vid 10 imorgon så det blir väl inte så farligt, hoppas jag. Och imorgon åker mina föräldrar hem igen :( Tråkigt men så är det. På tisdag blir det i alla fall lammet och grisen med älskling och hans familj + mormor och morfar och farmor och farfar (om han mår bra då dvs för vad han än säger tänker jag inte gå dit om han mår som han gör idag :( ) Det blir i alla fall sängen för mig nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0