7 Juli

Finns egentligen inte så mycket att skriva. Har varit här i snart 3 veckor och det är väl dubbla tiden kvar... Missförstå inte, det är kul att vara här, har ju Johannes, Helena och Tobbe men hemma har jag ju hela min familj, mitt rum, poolen och ledighet. Men snart böjar högsäsongen och då går det snabbt. Snabbt till då Johannes åker hem och sen till då jag åker hem och till vår ettårsdag :) Som jag tyvärr missar eftersom jag är här och han inte.
Får ju i alla fall träffa honom en eller max 2 dagar senare. Om jag fick bestämma skulle det vara samma dag men det är lite svårt eftersom jag jobbar mitt sista jobbpass här då och även om jag tar bussen hem direkt efter hinner jag inte i tid. Har i alla fall planerat presenten och lite sånt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0