1 Juli

Alla dagar smälter ihop när man är här. Det är ett under att jag kommer ihåg vad det är för dag och när jag ska jobba. Idag var jag ledig och större delen av dagen spenderades ute i solen :) Hann med både frukost, minigolf och glass med älskling innan han gick till jobbet :) Efter det blev det pool och strandhäng med trillingarna följt med mat hemma hos dem :) Kvällen avslutades med ännu en minigolfrunda, som jag vann! Nu sitter jag inne i holken och hoppas att Johannes vill komma hit efter jobbet trots att jag vet att det inte kommer hända. Det regnar ute, han jobbar imorgon och han hatar att sova i min lilla säng :( Men hoppas kan man ju alltid göra ändå :) Vet ju att han älskar mig så kanske kan lura hit honom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0