25 Januari

Det har varit en ganska stressig men bra dag :) Började med en lung tur till stockholm city med Helena. Hon skulle fixa glaset på sin pappas iphone som hon ska överta senare. Hennes egna håller typ på att dö, haha. Förresten har vi kommit på att hon är way cooler än alla andra som har iphone. Hon var liksom först. Inte först i världen, eller sverige, inte ens i huddinge men först utav alla oss andra vi känner. Själv är man fortfarande lite efter och äger ingen men jag gillar min mobil :)
Det var efter stan som det blev lite stressigt. Kom hem, skulle fixa middag, äta mellanmål, byta om, ta ut hundarna och springa till hagsätra för att träna. Det var på håret att jag hann. Nu har jag taggat ner med en lång dusch och middag framför tv:n. Ska strax slå in presenten som jag köpte till älsklingen i stan. Hoppas verkligen att han inte ljuger när han säger att han blir glad för vad som helst :) Sen ska jag börja trixa med lite nya naglar som jag ska ha till helgen! Har dessutom bestämt att jag ska träffa Elli någon dag, var ju på tok för länge sen vi sågs sist! Innan sommaren ju, skäms!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0