2 Januari 2011

Har egentligen inte tid att blogga men måste ju. Nytt år förfan!
Nyår var så grymt jävla kul!! :D Började med middag här med Jossan och Johannes :) Senare kom Johannes kompis över. Efter drog ett tag drog vi hem till Axel för att fira in det nya året med honom, Helena, Tobbe, Nicke, CJ, Filip, Marcus och två andra som jag inte vet vad de heter ^^ Helt klart bästa nyår ever! :D Men man måste ju fira eftersom 2010 har varit ett grymt bra år! :D
Några höjdpunkter är :
studenten- Bästa dagen i mitt liv med de bästa människorna! <3
Jobbade hela sommaren på öland!
Träffade Johannes! :D <3
Jossan fyllde 18 och kunde äntligen följa med ut
Resan till London
Det är lite synd att året är slut men nytt år innebär ju nya möjligheter och om 2 veckor flyttar jag ner till växjö för att studera :) Nu ska jag koncentrera mig på Johannes istället, vet inte hur länge han stannar eller när vi ses igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0