Utgång!!

Här var det dåligt med uppdatering ser jag. Har väl inte hänt något speciellt sen sist och det jag tänkte skriva om är gårdagen :) Då var det utgång som stod på schemat :D allt för att fira mig! ;D
Först var det förkrök hos Tobbe och sen var det meningen att vi skulle till Lobby men där var det dött. Drog till Hellströms istället och hade det väldigt trevligt med både dans, prat och drickande :) Det var egentligen meningen att vi skulle dra vidare efter det men det hela slutade på donken istället och sen nattbussen hem. Hemma vid halv 3 och somnade strax efter det. Mår skitbra idag, vilket jag är jäkligt glad för. En annan trevlig överraskning fick jag när jag öppnade plånboken och alla pengar var kvar. Det är najs att gå ut när man blir bjuden ;D
Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag hitta något att äta. Efter det ska jag baka bullar med Jossan och sen åka hem till Johannes :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0