Kaos

Gud vilken toppendag jag har haft idag. Tog mig en och en halv timme att komma hem till Johannes. Brukar ta max en halv. Fick vänta i kanske 20 minuter på tåget i stuvsta, inte så jättelänge men ändå. Jag åkte väl strax innan 11 med tåget som skulle kommit 09.05!! Det var fullt med folk verkligen överrallt!! skitjobbigt. Tog en timme bara att komma in till centralen, från då jag klev på tåget tills jag gick av. Höll på att svimma på tåget också. Hade inte ätit någon frukost, det var dålig luft och massa folk. Tur att det fanns en snäll själ som hjälpte mig :) stackars Christoffer som fick åka med mig när jag skämmer ut mig så, haha.
Väl framme hos älsklingen får jag veta att han ska jobba. Jippi, krigat mig fram till honom för att bara stanna i några få timmar. Då han dessutom sov och hade massa saker att fixa.... Det enda jag kan glädja mig åt nu är väl att det gick smidigt att komma hem men satan vad kallt det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0