21 Februari

oj, idag hade jag problem med att stava till februari, haha. Skrev nog om rubriken 5 gånger innan det blev rätt ^^
Har spenderat hela helgen med Johannes :) Igår var vi på bio och såg sanctum :) Inte mycket 3D effekter men jag gillade filmen ändå. Tycker det är häftigt med grottor och dykning och sånt men skulle aldrig våga själv.
Idag har jag inte gjort något som jag hade planerat. Istället fastnade jag i min bok. Läste typ halva innan middagen och sen drog jag till Helena. Spelade sims och alfapet, förlorade tyvärr :( Förresten så vet inte min pojkvän vad alfapet är men det blir väl så om man kommer från Kalmar ^^ Nu ska jag nörda vid msn med älsklingen samtidigt som jag ska läsa. Får se vilken tid jag kommer i säng, hoppas på hyffsat tidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0