I'm Back

Imorgon är det personalfest på Kalk med repan, poolen och städ. Tur i alla fall att jag har lite vänner där eftersom resten av campingen har en egen....
på torsdag drar jag till Kalmar för att hänga lite med Johannes lillasyster och min nya bästa kompis Amanda!! :D Vi ska glo på rix fm festival och sen är det stadsfest! Kul att Johannes som faktiskt är kalmarit sitter hemma i stockholm och missar det.
på söndag är det dags för personalfest nummer två. Dvs smyga in på de andras personalfest och festa med dem :D Och på måndag får jag äntligen åka hem!! Bara 3 jobbpass kvar!


fixade naglarna till personalfesten imorgon och jag är faktiskt nöjd :D
Syns inte så jättebra men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0