8 April

Åkte till älsklingen igår efter jobbet och träningen och spenderade natten där :) Spenderade även hela dagen idag med honom :) Åkte till Kista och kollade i lite affärer (han gillar att shoppa som tur är) och sen myste vi mest runt hemma hos honom och kollade på film :)
Åkte väl hem runt 7 och har inte gjort ett piss sen dess. Sitter i mitt rum nu och har sjukt tråkigt. Verkligen en rolig fredagkväll... kom inte ens ihåg att det var fredag förens jag såg på facebook att alla skulle ut. Deprimerande....
Får väl sätta på en film och hoppas på att jag somnar snart (Går väl sådär, har inget emot att sova ensam men nu för tiden föredrar jag sällskap. Ska nog hämta Sixten så jag inte blir helt ensam). Ska jobba imorgon mellan halv 9 och 17. Kul lördag. Älskling kommer i alla fall hit efter så jag har lite att se fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0