3 April

Var ju sådär lagom kul att gå och jobba idag. Hade hellre legat kvar i sängen med älsklingen hela dagen :D Dock kommer det ju kännas jävligt najs när alla cash ramlar in på kontot om sisådär 3 veckor :D
Har inte hunnit göra så enormt mycket förutom att jobba idag. Drog hem till CJ och kollade på AIK matchen :D Är glad för att det inte blev förlust men arg för att det blev 0-0 och för att det var en ganska seg match... Nu sitter jag i älsklings lägenhet och väntar på honom :) Ska kolla csi om 15 och så har jag bullar och läsk i kylen så det kanske inte blir så hemskt trots allt :D  sist blev jag ju i och för sig ganska skraj, haha. Brukar bli så när jag kollar på läskiga csi-avsnitt ensam i en lägenhet. Lite skillnad på det än att sitta ensam i mitt rum. Då är jag ju ändå inte helt ensam eftersom resten av familjen är hemma :) Men men, jag klarar mig nog :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0