22 April

Lön igår vilket innebar en mysig shoppingrunda med älskling idag :D Sen påskmat hos oss eftersom han inte får någon hemma (Man orkar ju inte fixa sånt till sig själv) och sen drog han för att nörda sig med Danne, vilket betyder att vi inte kommer ses på hela helgen. Inte så jäkla farligt ändå, det blir lördag och söndag bara, tror han kommer hit på måndag :) Imorgon har jag ändå planerat massa saker som jag måste göra och på söndag är det påsklunch med pappas släkt hos farmor :)
Det är skitkallt i mitt rum (Mamma stängde inte fönstret ordentligt igår vilket jag upptäckte först för ett tag sen :( )så ska röja undan i sängen och sen krypa ner under täcket :D Behöver sova så det passar utmärkt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0