21 April

Dagen har varit konstig men helt jävla underbar! Började med jobb mellan halv 7 och kvart i 3, gym en stund och sen stress för att hinna till CJ och dra på AIK matchen. Då gick allt fel... skulle måla naglarna men det blev skit, kom iväg alldeles för sent och nagellackborttagningsmedlet jag hade med mig läckte i väskan. Allt luktar nu jättegott (NOT) och godiset jag köpt till älsklingen är nog rätt äckligt... skulle lagt det i ett påskägg men hann inte köpa ett....
Matchen var i alla fall helt underbar!! :D Åkte med CJ, hans föräldrar och kompisar till dem :) Satt i vippen och fixk gratis mat, dricka och fika ;) Helt fantastiskt! Men det allra bästa var ju att AIK vann med 2-0!! Så jävla glad!! <33
Ska hoppa ner i sängen nu och vänta på älskling :) Dock sover jag nog när han väl kommer hem, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0