14 April

14/8-10 <3
Har varit kind of busy sen senast. I måndags gjorde jag samma sak som de flesta måndagar, jobbade mellan halv 1 och halv 7 och sen drog jag till gymmet. Det sistnämda var ju faktiskt ett tag sen , i alla fall en måndag. Efter det körde jag lite i stan med pappa :)
Tisdagen var en lååång dag. Gick upp klockan 6 för att köra halkbanan vid 07.45. Gick hur bra som helst och nu har jag det överstökat :) Hämtade Johannes på hemvägen och umgicks med honom tills han drog till jobbet. Sen var det bara att fixa sig och så småningom dra till syrrans studentskiva på pure. Absolut inte samma drag som på min egen men det var riktigt kul :) blev lite dans i nyktert tillstånd till och med :)
Myste med älsklingen hela dagen igår innan jag drog iväg på den tråkiga riskettan...hatar jobbiga, korkade fjortisar i chockrosa och gröns kläder med rödfärgat hår i två bollar på huvudet! nu måste jag dammsuga eftersom mamma var snäll och köpte nya harry potter filmen åt mig <3 sen blir det jobb och träning innan jag drar hem till älskling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0