Torsdag

Hatar de kvällar då Johannes måste åka hem och sova :( Sover mycket bättre med sällskap nu.
ridningen idag gick bra :) Hoppade igen och i vanliga fall hatar jag det. Men nu när jag får rida Cesar är det faktiskt riktigt roligt! :) Han är så duktig. älskar verkligen att rida på honom.
Har ett fullspäckat schema imorgon också. Som tur är kan jag sova längre än idag! :D Ska upp vid halv 11 för att dra och träna. Sen hem och fixa mig, träffa Helena, hem och äta och dra till stallet för att rida igen, sen kommer Johannes hit och vad kvällen bjuder på är inte helt klart. Men något roligt bir det i alla fall! :D Nu ska jag krypa ner i sängen, sätta på tv:n och förhoppningsvis somna. Sov inte speciellt bra igår natt.......
"Han är så himla lik Jocke, eller Jocke är lik honom"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0