27 September

Så nu är lösenordet borta. Ända anledningen till att jag hade det var för att jag inte ville att Johannes skulle läsa medans jag satt bredvid.
Idag har vi gjort ganska mycket roligt, det mesta involverar mat. Men är någon förvånad? Haha knappast Helena i alla fall. Vi har både lagat lunch och middag och så har vi bakat. Det var riktigt roligt, haha. Verkade inte som om Johannes brukar baka så ofta, men vilken kille brukar det egentligen? Precis. Det blev i alla fall chokladcupcakes! :D Massa, massa choklad! Chokladmuffins med chokladbitar i och så chokladtopping. MUMS! Haha Johannes tyckte i alla fall att det var roligt att fixa toppingen och kladda ner mig med choklad ^^ Men jag ska ju inte neka, jag gillade att kladda ner honom också :) De blev i alla fall riktigt goda och chokladiga :D
Nu ska jag snart sova. Sov riktigt dåligt inatt, trots sällskap. Ska bara kolla på det senaste avsnittet av Dexter.

Kommentarer
Postat av: jossan

det är inte alls borta!

2010-09-28 @ 15:45:21
URL: http://jjsefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0