21 September

Gud vad jag älskar när hösten är på väg och det börjar bli sådär kallt på kvällarna! :D Tycker det är supermysigt att behöva ha halsduk, mössa och vantar. Tvingade med Johannes på en promenad tidigare när han var här. Hur mysigt som helst. Alla träden ändrar färg, löven trillar av, det är småkyligt och varmt. älskar det verkligen!! :D minus regnet då! Haha
Johannes drog för ett tag sen och nu ska jag nog bara slappa vid tv:n och sen ska jag faktiskt sova. Pallade inte gymmet imorse så ska ta det imorgon istället och sen på kvällen blir det match. AIK-kalmar FF. AIK får faan se till att vinna så jag slipper höra Johannes skryta om sitt älskade kalmar.... nä fyfaaan, kalmar suger! AIK ska vinna! :D
"Du har ju tjatat om det där köttet i en månad nu!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0