2 september

Gick upp för ett litet tag sen, klädde på mig och tog ut hunden. För tredje gången idag. Första gången jag gick upp var klockan kvart över 4... Johannes skulle till Jobbet och eftersom han inte hittar här var jag snäll och följde med honom hela vägen in till stan och sen hem igen. Sov 2 och en halv timme, gick upp, fixade mig och mötte Helena på bussen till huddinge och käkade frukost med henne eftersom hon skulle till tandläkaren. Nu gick jag upp för att lillhunden måste ha mat och promenad. Maten är avklarad men promenaden får han sen. Vad är det för fel på vädret? Känner att jag har helt fel kläder. Jeansshorts och t-shirt. Kan vara en smart idé att byta.
Får hoppas att det slutar regna snart i alla fall, ska snart gå och möta Johannes vid tåget så han hittar hit igen :)
"Vi måste saw-träna honom!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0