11 September

Hejsan hoppsan! :)
Grönan var helt fantastiskt! Behövde inte köa en enda gång! Det kallar jag sweet! Var där med bästa sällskapet, Helena, Tobbe och Johannes! :D Åkte nästan allting och fick några panikattacker, haha. Höll på att dö när vi åkte tilt, två gånger! Det är ju fruktansvärt högt och det känns som om man ska trilla av! Sen började jag gråta när vi åkte insane för andra gången. Haha! Den stannade till lite mitt sådär, som den faktiskt ska men det fattade inte jag. Var helt övertygad att något var fel, att den skulle börja åka bakåt (uppåt som det faktiskt var) och att jag skulle dö. Men det var så värt det! :D
Igår hängde jag med Johannes hela dagen :D På kvällen drog vi hem till en av hans kompisar, som jobbade med oss på böda, för att förfesta lite. Det är najs att gå hem till en bartender som gärna gör drinkar åt en :) Nästa vecka är det Johannes tur att styla, haha!
Idag var jag först hemma hos min kusin för att fira att hon fyllt 2 :) Sen har jag hängt med Helena :) Först hemma hos henne där vi gosade och lekte med Sandra och sen här hos oss där vi har spelat tv-spel och kort med Jossan ;) Natten är fortfarande ung så när jag skrivit klart ska jag nog fortsätta att nörda mig vid tv-spelet. Supermario bros, måste ju gå om Johannes :) Sen blir det sängen. Mer släktkalas imorgon :)
"Och vem fan är Johannes?!"

Kommentarer
Postat av: jossan

hahhaahh 2

2010-09-12 @ 09:46:18
URL: http://jjsefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0