Söndag

Trodde att jag skulle vara galet trött vid det här laget men icke sa nicke. Blir väl till att sitta uppe ett tag till. Just nu sitter jag och kollar på csi ^^ Lite sådär lagom spännande.
Idag har jag mest pratat med älskling på datan :D Kan inte fatta att han bara har varit hemma i en vecka, det känns som en evighet!! Och det är långt kvar tills jag kan åka till honom :( Nu har han just flyttat till Göteborg där han ska plugga i 6 veckor.... men sen får vi ses! :D Massor! Tror att det kan bli nästan hela december, förutom över jul då! :D Det kommer bli sweet! Enda minus är väl att jag måste vara i kalmar, haha! Nej men det blir nog bra :D Hoppas bara att tiden går jävligt fort nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0