30 Oktober

Saw 3D var grymt bra! Alltså, Wow. Så mycket bättre än jag hade förväntat mig! :D Fick se den först i Sverige tillsammans med de andra på rigoletto och det var riktigt roligt! :D Haha, personalen bjöd på en trevlig inledning :)
Igår var jag bara hemma och tog det lugnt, har lyckats bli sjuk igen..... trots det skulle jag med mamma och träna imorse, skulle ta det lugnt och lugnt blev det. Efter en kvart var jag svimfärdigt. Såg suddigt och hela huvudet snurrade. Trodde verkligen att allt bara skulle svartna vilken sekund som helst. Tog mig i alla fall ut ur salen och in i omklädningsrummet. 20 minuter och 1 liter vatten senare mådde jag bätte. Men någon mer träning blev det inte, övningskörde inte ens hem.
Nu ska jag göra mig iordning för middag hos morfar :)
"Neeeej. Ingen jävla teater!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0