3 Oktober

Nu har Johannes varit här i en månad och åker hem om en vecka :( Det kommer inte bli så roligt. Kan inte träffa honom igen försen i december och det är ju cp-långt dit! ......
Igår var vi på ROQ med Jossan, Helena, Tobbe, Erik, Nicke och Leo för att lyssna på Blommans band! :) Självklart var BHL och lite annat roligt folk där. Trevligt att se de pojkarna, var alldeles för länge sen sist :) Blev kvar där och drack öl till strax efter 1 kanske och sen innan hemresan blev det fyllekäk på donken :)
Idag har jag varit med Jossan på Alex och Andrées hockeymatch. Vinst med 12-5. Tror vi. Jag kommer bara ihåg att det blev 10 mål från deras sida men Jossan är nästan 100 på att det blev 12. 3 av dem gjorde i alla fall Alex :) Nu måste jag ta ut den lilla hunden på promenad och sen måste jag göra massa nyttiga saker som jag skjutit upp alldeles för länge. Sen blir det nog serier :)
Förresten så finns det en sak som jag inte förstår och det är hur man kan bli svenska mästare 2009 för att sen sälja alla bra spelare och 2010 vara det sämsta (nästan i alla fall) laget i allsvenskan. J Ä V L A  A I K ! Vill inte se dem tillsammans med bajen i superettan nästa år.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0