24 Oktober

Kvällen igår var riktigt lyckad! :D Började med att jag, Jossan och Helena köpte massa cider under happyhour, var ju tvungna att komma ikapp Alex och de eftersom de förat. Vilket vi gjort när de sen dök upp! Hann dricka lite till medans de var där, dansa, umgås och dricka lite till, haha! :D Blev kanske lite för mycket för vissa ^^ Typ alla försvann och när jag och Jossan skulle dra hittade jag bara Jacke. Inte ovanligt eftersom han alltid stannar längst, haha. Men det var en riktigt rolig kväll i goda vänners sällskap! :D
Nu är jag trött som bara den och ska nog snart sova. Jag vet klockan är bara halv 10...... men imorgon ska jag ju upp tidigt för då drar jag och Jossan till LONDON!!!!! ;D Vi hörs igen när jag är hemma, denna gång får inte datan följa med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0