18 Oktober

Tjabba tjena hallå! :D Är lite övertrött. Fick ihop 2 timmars sömn inatt.... och har sovit dåligt hela helgen. Ska sova snart i alla fall, fast det blir på soffan för att se till hunden. Hoppas bara att han inte stör. Vill sova. Ska bara städa undan lite först. Har lovat Jossan ^^ Helena var nyss här och spelade spel och kollade på film så ska plocka undan efter det och efter muffinsarna som jag och Jossan bakade förut.
Idag började älsklingen i skolan, tyvärr hade han inte tid att prata med mig på grund av allt plugg :( Får hoppas att han har tid imorgon :D Nu har han bara 6 veckor kvar.... haha. Hoppas att tiden går fort :D Skulle kunna hoppa över hela november faktiskt. Förutom Harry Potter filmen då! :D Nää nu ska jag sluta babbla och börja städa och sen förhoppningsvis sova! Idag, eller igår, är det bara en vecka kvar till London!! :D Den 25 drar jag och Jossan ut på shoppingäventyr! Can't wait!
"Det ser ut som Joakim har indiankläder på sig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0