Första advent

Första advent har aldrig varit någon big deal hemma hos oss. Det är bara en helt vanlig dag. Oftast glömmer vi till och med att tända ljuset fast det står framme på borded. Så denna helt vanliga söndag har varit precis det, helt vanlig. Åkte över till Stefan med både Jockes och Jossans stationära så han kan förbättra dem. Får se hur det blir,antingen skulle vi få tillbaka två datorer eller bara en, fast mycket bättre :) Sen har jag degat framför the Hills. Har fortfarande inte sett sista säsongen så ligger lite efter. Och sen har jag självklart varit över hos Helena för att spela sims! :D Mycket, mycket roligt. förresten har jag en idé på vad jag ska köpa till henne i julklapp nu :) Det känns bra! Nu blir det till att lägga mig under täcket och mysa och så småningom sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0