15 November

Är irriterande nog fortfarande lite småkrasslig!! Men struntade i det imorse och drog och tränade :) Blev gymmet istället för pass och det gick bra! Kände inte för att skämma ut mig igen genom att lämna salen efter halva passet men på gymmet kan man ju gå runt som man vill, haha. Har kollat runt i mitt rum och konstaterat att det behöver städas... jobbigt! Men om jag städar nu kanske jag lyckas hålla det rent tills jag åker till Kalmar och då kommer det ju vara rent sen när jag kommer hem lagom till jul :D Hatar att komma hem till ett stökigt rum, fast jag gör det allt för ofta, haha. Men innan städningen blir det top model! ;)
"Du har i alla fall inte gjort en bajshög"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0