9 Maj

Hejsan hoppsan lillebror! =D

Idag har jag:

- Fixat ny design på bloggen - Väldigt avancerade grejer! haha

- Gått till älvsjöskogen och hälsat på hästarna från farsta - i typ 5 minuter innan jag gick hem igen

- Betalat 139 kr för att se fotboll hemma- AIK spelade och var ju tvungen att se ;) Glad att de vann!

- Dampat på min dator - Som hänger sig var 5e sekund......

- Skrivit klart svenska uppsatsen om mig själv - Hur mycket får man ljuga egentligen?

- Kollat på Sherlock Holmes - Typ världens bästa film =)

Ska upp om 7 timmar så nu tänker jag försöka sova! ;)

"Han kommer dampa om han får veta att jag skickade över msn!"

Kommentarer
Postat av: Helena

sherlock holmes asså <3 omnom :D

Skrev du om att du var peddo? :D

2010-05-10 @ 08:40:03
Postat av: Jessica =)

jag vet, älska! <3

Neej, jag var för feeg :(

2010-05-10 @ 23:47:08
URL: http://jesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0