23 Maj

Igår hade jag verkligen jätteroligt! :D Det är najs att både förra helgen och den här har varit toppen!
Men förra helgen har jag ju redan skrivit om, 5 utedagar i rad. Jösses, fattar fortfarande inte att jag orkade. Men men igår var jag först på fotbollsmatch med Jossan. Tyvärr gick det inge bra och domaren sög. Han kunde fan inte döma för 5 öre! Stackars lilla John som fick rött kort.
På kvällen var det chillkrök hos Tobbe och det var som vanligt superkul! Massa roligt folk, god dricka, bra väder och jag var på toppenhumör! Längtar redan till nästa helg. Fuck school!
Sov i alla fall kvar hos Tobbe med ett par andra och kom hem runt 2 och sen dess har jag pluggat matte.... ska snart ta en paus och hopppa in i duschen ;)
"Jag vill bara veta om hon har varit otrogen, det är ju jätteroligt!""

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0