17 Maj

Jag är riktigt sliten efter helgens alla äventyr. Skiva i onsdags, fest hos Jacke i torsdags, skiva i fredags och efterfest efter det, chillkrök hos Elin i lördags och skiva igår. Men det har varit väldigt roligt i alla fall! Det blev bland annat goda drinkar, thaimat, tryckare, vals, bråk, Romeo och Julia och så jälvklart underbart sällskap =)
Dagen idag har varit najs den med! Slutade skolan lite tidigare och kom hem och somnade i solen, naaajs! älskar vädret! =) Vill ut och gå nu men både jag och Jossan har plugg. Religionsprov imorgon och jag har inte ens börjat. Good luck! Nu ska jag hoppa in i duschen och skrubba bort allt damm, haha. Ramlade av på ridningen så lite skitig är jag väl, red i skogen så =)
"Han var väl bög?!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0