10 Maj


Jag har nyss kollat på en av mina absoluta favoritfilmer! Den är verkligen superbra! Vet inte hur många gånger jag har sett den men jag älskar den lika mycket varje gång <3

I övrigt har jag väl inte gjort så mycket spännande idag. Skola, ridning och träning. Juste, på ridningen fick jag reda på att jag måste börja i en sämre grupp, what the fuck ?? Alla i min grupp som inte hyr måste det, not cool. Ingen vill byta, alla älskar vår grupp ju! ;) Ska i alla fall antagligen börja i en vuxengrupp med Signe =) Den yngsta i den nya gruppen är liksom 10, hur kul är det? Är ju egentligen för gammal för min grupp så byta eller sluta är väl mina alternativ....

"Då är man kåt, glad och tacksam!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0