1 Maj

Igår var det mösspåtagning. Väntade i skolan i typ 2 timmar för att sätta på mig mössan i 2 minuter. Efter är det ju meningen att man ska springa ner till centrum och dricka men jag sket i det och åkte hem istället. På kvällen drog jag hem till Tobbe och käkade asgod middag och sen var det fest =) Lite lame och inte så jätterolig men sällskapet var bra så kvällen blev ändå okej.

Idag drog jag till Alvik för att kolla på sthlm rock out festival! BHL skulle ju vara med och fan vad najs det var! =D Jättestor lokal, sköna människor och bra musik =)
Nu sitter jag hemma och gör inte speciellt mycket, mamma och pappa är inte hemma så måste fixa egen mat. Vet inte om jag ska laga något eller gå till coop och handla kinamat, fast det är så långt. Hmm, vi får se hur det blir. Än så länge är jag inte hungrig.

"Har du gått ner i vikt?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0