.

Jag känner nästan alltid för att blogga på kvällen. Då jag är ensam och alla andra har gått och lagt sig. Dock händer det inte så ofta att jag skriver då. Det är då jag vill skriva personliga inlägg om känslor och tankar. Anledningen till att jag inte skriver det är för att jag egentligen inte gillar att prata om känslor. Helena frågar ofta "gillar du honom?" eller något liknade och jag svarar alltid "jag vet inte". Hon blir lite galen på det.
Jag tycker alltid det är mest intressant att läsa bloggar som är riktigt personliga med många åsikter och tankar. Det är det som gör mig sugen på att läsa. Jag tänker alltid, eller i alla fall ibland, att jag ska bli bättre på att skriva om känslor och sånt i min blogg. Det är ju kul att läsa, även för mig. Jag bloggar ju faktiskt bara för min egen skull och det skulle nog vara ganska nyttigt att skriva lite hur jag tänker och känner ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0