8 Mars

Första skoldagen avklarad! Vaknade trött som ett as och pallade fan inte bry mig vad jag satte på mig imorse, haha. Brukar i och för sig inte lägga så stor vikt vid det annars heller. Bara det matchar, passar och är bekvämt så funkar det!
Idag fyller min kusin år! =) Missade tyvärr att fira henne i lördags men grattis ändå. Sen är det ju internationella kvinnodagen också. Kan inte komma på att det brukar vara något speciellt med det, eller? Någonting borde det ju vara eftersom vi har fått en sån dag men inget som jag kan komma på på rak arm. Kanske något att fundera på?
Jag har i alla fall inte gjort något utöver det vanliga idag. Har inte gjort ped-leden som jag skulle, har varit iväg och ridit, träffat Helena och lite annat smått och gott! =) Nu blir det tv:n och sen sängen!

BTW, det är bara 3 veckor kvar till studentskivan!! =D

"Eftersom du tillåter plagiat orkade jag inte skriva en egen uppsats"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0