7 Mars

Jag är verkligen inte pepp på skolan imorgon. Vill vara ledig mycket, mycket längre. Kan i alla fall glädja mig med att jag har haft ett toppenlov! Tur var väl det eftersom det är mitt sista sportlov. Tror jag i alla fall. Min kusin får inget nu när hon går på högskolan så jag borde inte få, när jag väl börjar.
Skrev ju precis när lovet började att jag trodde matten skulle lösa sig eftersom jag skulle plugga under lovet men började mitt lov en dag tidigare och därmed glömde jag boken i skolan. Smart. Får ta och plugga järnet nu innan torsdag!

Var uppe i syrrans rum och hittade en av våra gamla målerilådor, ni vet en sån där med färgpennor, suddigum, vattenfärg, häftapparat och massa mer? Haha. Sitter och leker med min kalender nu. Den blir mycket finare om det är massa färg i den =) Ska fortsätta vara barnslig ett tag till. Kvart i 2 ska jag kolla på reprisen av criminal. Tror inte det blir svårt att hålla sig uppe, snarare att somna. Kommer nog vara en zombie i skolan imorgon. Fast då kanske Marcus blir glad? ;)

"Hon är ful"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0