31 Mars

Dagen har verkligen varit en äkta pluggdag. Eftersom det är onsdag har vi ju varierande schema och idag gjorde vi egentligen ingenting vettigt försen klockan halv 2. Innan pratade vi bara om smbe-kvällen som jag och Helena ändå inte ska komma på och sen hade vi religion. Bara redovisingar och de flesta om abort, lite sådär lagom kul ^^ Halv 2 hade  vi i alla fall sociologi där min grupp han med två intervjuer. Nästan renskrivna också. Orkade inte stanna längre än till halv 3 utan drog hem till Helena och pluggade natur. Är klar med alla frågorna men känns inte som jag kan dem.. suck. Orkar inte plugga mer nu, tar det imorgon innan provet.
Jag har i alla fall hunnit träna idag, mamma köpte ett till träningskort så nu kan jag både träna på gymmet och med henne =) Och så ridningen såklart!
På grund av för lite sömn de senaste dygnen ska jag faktiskt gå och lägga mig redan nu. Det behövs om jag säger så!

"Det kallas också förspel, lusting nog"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0