27 Mars

Somnade innan 12 igår och ändå vaknade jag efter 1 idag. Var ett tag sen jag sov så länge, haha. Har mest tagit det lugnt idag, mådde inte så bra imorse men ändå åkte jag till skärholmen och köpte hårfärg. Måste ju se till att fixa håret innan skivan ;) Kvällen spenderades hemma hos Helena där vi pimpade naglar och kollade på x-men. Helena har laddat ner alla så jag ska få se dem. Vi såg i alla fall den första och den var riktigt bra =)
Idag ska man ju ställa om klockan, jag ser att min data redan har fixat det. Den är 03.10 medans min andra klocka visar 02.10. Blir kul att sova en timme mindre, verkligen! Måste säkert upp tidigt imorgon, ska åka till Kista med mamma och pappa och måste hinna färga håret innan det. Är inte trött än men får väl sätta på tv:n så somnar jag säkert snart i alla fall =)

"Vi har en invandrare här på sommaren"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0