24 Mars

Trots att jag är ledig idag har jag redan varit uppe i cirkus 2 timmar. Sammie skiter väl i att jag gärna vill ha sovmorgon? Haha. Han vill bara ligga ute i solen och gotta sig den lilla sötisen =)
Jag har i alla fall ängnat morgonen åt plugg, har både skrivit på religionen och svenskan! Snart klar med religionen, dock måste den p.å magisk sett bli ungefär 2 sidor till. Men det klarar väl Harry P ? Skämt åsido, får väl förstora texten lite om jag faktiskt inte lyckas skriva allt. Ska i alla fall försöka bli klar innan jag ska käka lunch. Sen kommer Jossan hem med mina svenskapapper och då ska jag försöka få klart den. Måste ju skicka in allt idag.

"hon är ju snålare än dig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0