2 Mars

Jag har varit lite usel på att blogga på sistone. Har bara legat hemma och varit sjuk så det har inte direkt funnits något kul att berätta. Fast, hur ofta berättar jag något kul egentligen? ;)
Idag, eller egentligen igår eftersom jag skriver efter 12 men inlägget heter 2 mars och då är det i alla fall Helenas födelsedag! =D Har dock inte hunnit träffa henne eftersom jag varit sjuk =/ Hon har inte ens fått present än...inte bra. Men no worries, hon ska få den imorgon! Då ska vi gå och kolla på Alice in wonderland! <3
Men men nog om det. Ska sätta på ett avsnitt av sex and the city nu och sen blir det sen promenad med syrran. Alex ska komma hit och jag ska följa med henne och möta honom. Förstår att hon inte vill gå ensam till hagsätra nu.

"Man kommer ju bara se tänderna"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0